Number of the records: 1
Marketingová strategie agentury pořádající zážitkové aktivity
Title statement Marketingová strategie agentury pořádající zážitkové aktivity [rukopis] / Martin Jodas Personal name Jodas, Martin, (dissertant) Issue data 2013 Phys.des. 115 l., [5] l. příl. : grafy, tabulky Note Ved. práce Miroslav Barták Thesis note Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2013 Another responsib. Barták, Miroslav (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor) Subj. Headings zážitkové aktivity adaptační kurzy letní tábory marketingová strategie SWOT analýza marketingový mix cílený marketing experience activities adaptation courses summer camps marketing strategy SWOT analysis marketing mixture eimed marketing Form, Genre diplomové práce UDC (043)378.2 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00166116 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 2323 3300702323 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1