Number of the records: 1  

Zprostředkování reklamních strategií žákům a studentům v hodinách výtvarné výchovy

  1. Title statementZprostředkování reklamních strategií žákům a studentům v hodinách výtvarné výchovy [rukopis] / Jana Petrusová
    Personal name Petrusová, Jana, (dissertant)
    Issue data2013
    Phys.des.84 l. : barev. il. + 1 CD-ROM
    NoteVed. práce Miloš Makovský
    AbstractTato diplomová práce je zaměřena na zprostředkování reklam, jejich strategií a působení na lidské potřeby a emoce, prostřednictvím manipulativních obrazů. Jsou zde rozebírány různé typy obrazů a jejich rámování. Důležitou složkou této práce je i tvorba významů a interpretace reklamních obrazů, jakožto aparátů sugesce. Na tomto teoretickém zázemí je vystavena pedagogická část, která vede k rozvoji studentova kritického myšlení. Diplomová práce rozvíjí možnosti práce s tematikou reklamy na gymnáziu, nabízí konkrétní metody, jak naplňovat obsah rámcově vzdělávacího programu.
    This diploma thesis focuses on the educational transfer of advertising and its strategy and influence on human needs and emotions using manipulative imagery. Various types of imagery and their related frameworks are inspected in greater detail. The next important element of this thesis lies in establishing the meaning and interpretation of advertising imagery as a means of suggestion. This theoretical background then enhances the methodological part, which deals with the improvement of students? critical thinking. This diploma thesis further continues with the development of possibilities in using advertising-themed activities at grammar school level offering specific methods of fulfilling the extent of educational framework programme.
    Another responsib. Makovský, Miloš, 1984- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výtvarné výchovy (degree grantor)
    Subj. Headings výtvarná výchova * reklama a propagace * sugesce
    Subj. Headings reklamní strategie * manipulace * obraz * kritické myšlení * mezioborové přesahy * klíčové kompetence * Advertising * Advertising strategy * Manipulation * Suggestion * Imagery * Critical thinking * Interdisciplinary overlapping * Key competences
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect72/76 - Výtvarné umění
    UDC72/76:37.016 * 659.1 * 159.962.7 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00133673
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 6043300700604sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.