Number of the records: 1
Komparation der E-Learning-Übungen zu den Lehrwerken em neu Brückenkurs und Hauptkurs und ihre Effektivität im Deutschsprachenunterricht an Gymnasien
Title statement Komparation der E-Learning-Übungen zu den Lehrwerken em neu Brückenkurs und Hauptkurs und ihre Effektivität im Deutschsprachenunterricht an Gymnasien [rukopis] / Jana Petříková Additional Variant Titles Komparation ausgewählter E-Learning-Lehrwerke (EM Brückenkurs, EM Hauptkurs) Personal name Petříková, Jana, (dissertant) Issue data 2012 Phys.des. 34 l., v l. příl. : il. Note Ved. práce Marie Maroušková. CD-ROM nedodán Abstract Práce se zabývá různými formami e-learningu a e-learnigových cvičení. Zejména cvičeními, která byla vytvořena v rámci projektu ?Podpora jazyků? jako e-learningová podpora k učebnicím em neu Brückenkurs a Hauptkurs. Zaměřuje se na výhody a nevýhody e-learningu z hlediska učitelů a zabývá se autorskými programy, na základě kterých byla e-learningová cvičení vytvořena.Součástí práce je struktura učebnic, které byly předlohou pro tvorbu těchto cvičení.Důležitou součástí práce je typologie cvičení a jejich výhody a nevýhody z hlediska didaktiky a metodiky, jejich využití a zařazení do vyučování cizích jazyků Na základě vyhodnocení dotazníků by měla být zodpovězena otázka, které typy cvičení jsou studenty a učiteli považovány za nejefektivnější a zda je e-learning vnímán jako moderní prvek, který obohacuje jazykové vyučování. This work deals with various form of e-learning and e-learning exercises. In particular it concentrates on exercises that were created within the ESF project "Support of foreign languages" as an e-learning support to textbooks em neu Brückenkurs a Hauptkurs. The paper focuses on the advantages and disadvntages od e-learning in terms of teachers and deals with copyright programs under which the e-leraning exercises were created. The necessary part of the paper is the acquaintance with the structure of textbooks that were the models for the creation of these exercises. Another important component of this work is the typology of exercises ant their advantages and disadvantages in terms of didactics and methodology and eventually od their use in teaching foreign languages. Another responsib. Maroušková, Marie, 1939- (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra germanistiky (degree grantor) Subj. Headings e-learning * vyučovací metody Subj. Headings Moodle * Übungstypologie * e-learning exercises * Moodle * types of exercises Form, Genre bakalářské práce Conspect 371 - Školství (organizace) UDC 371.3 * 371.3:004 * (043)378.22 Country Česko Language němčina URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00160015 Document kind Diploma theses 
Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info P-DP 19287 3149959287 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1