Number of the records: 1  

Pojmové mapy jako zpětnovazebné prostředky ve výuce na střední škole

  1. Title statementPojmové mapy jako zpětnovazebné prostředky ve výuce na střední škole [rukopis] / Jana Huňatová
    Personal name Huňatová, Jana, (dissertant)
    Issue data2012
    Phys.des.56 l. : [4] l. příl. : il.
    NoteVed. práce Martin Bílek
    AbstractBakalářská práce je zaměřena na zařazení pojmových map do výuky na střední škole s humanitním zaměřením. Teoretická část popisuje problematiku pojmových map, jejich hodnocení a zpětnou vazbu. Praktická část se pak zabývá výukou pomocí pojmové mapy a zpětnou vazbou, kterou nám poskytne hodnocení pojmové mapy. Hlavním cílem této práce je ověření, zda takto koncipovaná výuka pomůže studentům k lepšímu pochopení vykládané látky a tím i lepším klasifikačním výsledkům.
    The thesis focuses on the inclusion of conceptual maps in teaching at Secondary schools and Colleges with the focus on arts subjects. Its theoretical part describes the problem of conceptual maps, their evaluation and feedback. Its practical part deals with the use of conceptual maps in teaching and the feedback this method offers in its evaluation. The main objective of this thesis is to verify whether lessons where such method is used, can help students better understand the content of the lesson and whether they can therefore reach better results at school.
    Another responsib. Bílek, Martin, 1964- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky (degree grantor)
    Subj. Headings Pojmová mapa * zpětná vazba * mozek * učení * hodnocení * Concept maps * Feedback * cerebrum * learning * assessment
    Form, Genre bakalářské práce
    UDC(043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159575
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    P-DP 189073149958907sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.