Number of the records: 1
Pojmové mapy jako zpětnovazebné prostředky ve výuce na střední škole
Title statement Pojmové mapy jako zpětnovazebné prostředky ve výuce na střední škole [rukopis] / Jana Huňatová Personal name Huňatová, Jana, (dissertant) Issue data 2012 Phys.des. 56 l. : [4] l. příl. : il. Note Ved. práce Martin Bílek Abstract Bakalářská práce je zaměřena na zařazení pojmových map do výuky na střední škole s humanitním zaměřením. Teoretická část popisuje problematiku pojmových map, jejich hodnocení a zpětnou vazbu. Praktická část se pak zabývá výukou pomocí pojmové mapy a zpětnou vazbou, kterou nám poskytne hodnocení pojmové mapy. Hlavním cílem této práce je ověření, zda takto koncipovaná výuka pomůže studentům k lepšímu pochopení vykládané látky a tím i lepším klasifikačním výsledkům. The thesis focuses on the inclusion of conceptual maps in teaching at Secondary schools and Colleges with the focus on arts subjects. Its theoretical part describes the problem of conceptual maps, their evaluation and feedback. Its practical part deals with the use of conceptual maps in teaching and the feedback this method offers in its evaluation. The main objective of this thesis is to verify whether lessons where such method is used, can help students better understand the content of the lesson and whether they can therefore reach better results at school. Another responsib. Bílek, Martin, 1964- (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky (degree grantor) Subj. Headings Pojmová mapa * zpětná vazba * mozek * učení * hodnocení * Concept maps * Feedback * cerebrum * learning * assessment Form, Genre bakalářské práce UDC (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159575 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info P-DP 18907 3149958907 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1