Number of the records: 1  

Komparace investic do reklamy a jejich návratnost u podniků s rozdílným postavením na trhu

  1. Title statementKomparace investic do reklamy a jejich návratnost u podniků s rozdílným postavením na trhu [rukopis] / Dominika Homolková
    Personal name Homolková, Dominika, (dissertant)
    Issue data2012
    Phys.des.70 l. : grafy, tab.
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Another responsib. Michajlovská, Helena (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví (degree grantor)
    Subj. Headings reklama a propagace * marketing * komunikace (sdělování)
    Subj. HeadingsPR průmyslový trh trh služeb investice do reklamy návratnost investic Promotion Public Relations marketing communication industrial market service market promotion investments returnability investments
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC659.1 * 339.138 * 658.8 * 316.77 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159984
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-DIP 12714212134431sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.