Number of the records: 1  

Analýza údajů z průzkumu využívání studentských tarifů

  1. Title statementAnalýza údajů z průzkumu využívání studentských tarifů [rukopis] / Miroslav Najman
    Personal name Najman, Miroslav, (dissertant)
    Issue data2012
    Phys.des.58 l., [4] l. příl. : grafy, tab.
    NoteLic. smlouva
    AbstractCílem práce je analyzování údajů o studentských tarifech, které poskytují mobilní operátoři v ČR, jejich využívání a dále pak nabídka fiktivního tarifu určeného právě pro tuto skupinu zákazníků. Teoretická část práce se zabývá vývojem trhu mobilních operátorů, jednotlivými společnostmi a popisem, jakým způsobem se provádí marketingový výzkum. Praktická část se skládá z dotazníkového šetření a interpretace zjištěných výsledků.
    The aim is to analyze data on student tariffs, which provides mobile operators in the CR, their use and then offer a fictive tariff designated specifically for this types of clients. The theoretical part deals with the development of mobile phone market, individual companies and a description of how to do marketing research. The practical part consists of a questionnaire survey and interpretation of the results.
    Another responsib. Moc, Ondřej, 1973- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings SMS zprávy * studenti * mobilní komunikace * analýza dat
    Subj. Headings mobilní operátoři * studentský tarif * volné minuty * paušál * kredit * mobile operators * student tariff * free minutes * SMS * fee * credit
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce
    UDC621.395.721.5:004.773 * 37.011.3-052 * 303.7 * 316.772:621.395.721.5 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00160193
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 55524212134456sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.