Number of the records: 1
Analýza image značky Škoda v Ústeckém kraji
Title statement Analýza image značky Škoda v Ústeckém kraji [rukopis] / Pavel Baume Personal name Baume, Pavel, (dissertant) Issue data 2012 Phys.des. 68 l., [18] l. příl. : il., grafy, tab. Note Lic. smlouva Abstract Cílem této práce bylo analyzovat image automobilové značky Škoda mezi majiteli vozů této značky v Ústeckém kraji. Jinými slovy bylo cílem zjistit, jak tito zákazníci značku Škoda vnímají. Práce obsahuje definici značky jako takové a popis jejích prvků a přínosů pro zákazníka i podnik. Dále se věnuje analýze, resp. popisu a zhodnocení prvků značky, které konkrétně podnik Škoda Auto, a.s. v současnosti používá. Vybrané z nich byly hodnoceny na základě dotazníkového šetření. Nejvíce oblíbenými aspekty značky byly kvalita a spolehlivost, český původ a cena. Jako největší nedostatek značky je vnímaná paradoxně cena, což poukazuje na nejednoznačné vnímání tohoto atributu. I přesto by více než 60 % respondentů vůz Škoda svým známým doporučilo. Výsledky šetření obecně neprokázaly žádné skutečně závažné nedostatky značky Škoda, ale ukázalo se, že zde stále prostor pro zefektivnění a zlepšení její image existuje. The goal of this thesis is to analyse the image of the Skoda car brand among the owners of Skoda cars in the Usti Region. In other words, the aim was to find out how the customers of Skoda perceive the brand. The thesis first defines what a brand is, describes its elements and benefits for consumers and businesses. The second part is concentrated on description and evaluation of the brand´s elements that are currently used by the Skoda Auto company. The author made a survey by using a questionnaire to analyse the image of the selected brand´s elements. The most favourite elements of the brand are quality and reliability, the Czech origin and the price. The price is also seen as the biggest shortcoming which is quite a paradox that indicates ambiguous perception of it. Despite that over 60 % of respondents would recommend a Skoda car to their friends. The research did not discover any significantly negative shortcomings of the Skoda brand. But it was found out that there are still some opportunities for enhancing the brand image. Another responsib. Siviček, Tomáš (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor) Subj. Headings Škoda (automobily) * automobily * loga Subj. Headings Ústecký kraj (Česko : 2000-) Subj. Headings Škoda Auto * image * značka * slogan * Skoda Auto * image * brand * Usti Region * car * logo * slogan Form, Genre bakalářské práce Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.126 * 629.331 * (437.315) * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00160138 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-BP 5576 4212134480 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1