Number of the records: 1  

Analýza marketingového mixu výrobků privátních značek společnosti Kaufland ČR, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků

  1. Title statementAnalýza marketingového mixu výrobků privátních značek společnosti Kaufland ČR, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků [rukopis] / Jakub Hladký
    Additional Variant TitlesAnalýza marketingového mixu privátních značek společnosti Kaufland Česká republika, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků
    Personal name Hladký, Jakub, (dissertant)
    Issue data2012
    Phys.des.44 l. : tab.
    NoteLic. smlouva
    AbstractDne 1. dubna 2010 započal Kaufland Česká republika, v. o. s. s reklamní kampaní propagující výrobky privátní značky K-Classic. Tato kampaň byla zahájena celoplošně na všech prodejnách v České republice. Od této doby běží nepřetržitě až doposud. Hlavním cílem této reklamy je upozornit zákazníka na výrobky této privátní značky, která je k dostání výhradně v prodejnách obchodního řetězce Kaufland ve všech zemích, kde tento řetězec působí. Samotné reklamní kampani předcházely značné sortimentní změny v privátních značkách společnosti Kaufland. Již počátkem února započala plynulá obměna ostatních privátních značek za jednotnou značku K-Classic. V rámci category managementu nikdy před tím k tak výrazné změně nedošlo. Cílem této bakalářské práce je analyzovat prodej výrobků privátních značek před a po změně marketingového mixu těchto výrobků na filiálce Kaufland Česká Lípa.
    On the 1st of April 2010 Kaufland Czech republic started the private brand K-Classic product promotion. This promotion covered the entire area of the Czech republic including every Kaufland store. Since then the promotion has been going on. The main goal of this promotion is to inform customers about the private brand products, which is offered only in Kaufland stores exclusively. Before this promotion started large change had been done in range of private brands products. Within February 2010 the exchange of the private brands products into the one private brand K-Classic has begun. There was the first such exchange ever in Kaufland category management. This bachelor´s study goal is to analyze the sales of the private brand products before and after this change in these products marketing mix in Kaufland Česká Lípa store.
    Another responsib. Tišlerová, Kamila, 1968- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (degree grantor)
    Subj. Headings výrobky * reklamní kampaně * sběr dat
    Subj. Headings Privátní značky * marketingový mix * Kaufland * strategie * zákazník * Private brands * marketing mix * Kaulfand * strategy * customer
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC659.113.6 * 311.213.1 * 005.311 * 519.252 * 658.62 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159225
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 54914212134367sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.