Number of the records: 1  

Integrovaná tematická výuka a její uplatnění v primárním vzdělávání

  1. P-DP 17304
    Stumpfová, Šárka, 1971-
    Integrovaná tematická výuka a její uplatnění v primárním vzdělávání [rukopis] / Šárka Stumpfová. -- 2011. -- 99 l., [43] l. příl. : il., mapy, noty + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Renata Šikulová. -- Abstract: Současný systém primárního vzdělávání na našich školách poskytuje velký prostor pro nové přístupy k vyučovacímu procesu a klade důraz na provázání vzdělávání se skutečným životem. Zařazování alternativních způsobů výuky a nových vzdělávacích strategií považujeme za jednu z možností, jak vytvořit natolik podnětné prostředí, aby děti byly dostatečně motivovány a získaly potřebu se vzdělávat. My jsme si pro tuto diplomovou práci zvolili model integrované tematické výuky a zabýváme se možností jeho uplatnění na 1.stupni základních škol. Poukazujeme na principy tohoto modelu a srovnáváme je s trendy současného primárního školství u nás. Na základě teoretických východisek se pokoušíme ověřit praktické předpoklady efektivního využití integrované tematické výuky ve vyučovacím procesu. Dosažené výsledky dokumentujeme obrazovými materiály a vyvozujeme závěry pro naši další pedagogickou činnost.. -- Abstract: The current system of primary education at our schools offers a large space for new approaches to the teaching process and puts emphasis to interconnection of education and real life. We consider the incorporation of alternative teaching methods and new educational strategies to be one of possibilities how to create such stimulating environment that children are sufficiently motivated and get the need to be educated. For this thesis, we have chosen the model of integrated thematic teaching and we deal with the possibility of its application in the first degree of elementary schools. We point out the principles of this model and we compare them with the trends of contemporary primary education in our country. On the basis of theoretical fundaments, we try to verify practical preconditions of the efficient use of integrated thematic teaching in the teaching process. We document the results gained by illustrati ns and we draw conclusions for our further pedagogical activity.
    Šikulová, Renata, 1963-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    integrovaná výuka. základní vzdělávání. vzdělávací programy. application tasks. integrated thematic teaching. key curriculum. primary education. teaching forms. teaching methods. diplomové práce
    371.314.6. 373.3. 371.214. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.