Number of the records: 1
99 tipů pro úspěšnější reklamu
Title statement 99 tipů pro úspěšnější reklamu / Monika Monzel ; [překlad Gabriela Thöndlová] Personal name Monzel, Monika, 1967- (author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada Publishing, 2009 Phys.des. 198 s. ; 24 cm ISBN 978-80-247-2928-2 (brož.) : 349.00 Kč Edition Manažer. Marketing Note Přeloženo z němčiny Original 99 Tips für erfolgreide Werbung Subj. Headings reklama a propagace * psychologie reklamy Form, Genre příručky Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 159.98:659.1 * 659.1 * 659.1:159.9 * (035) Country Česko Language čeština URL Obsah Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-SE 3534 4212131945 volný výběr P750 2009 Date due 31 days S-SE 3534 a 4212131946 volný výběr P750 2009 prezenční výpůjčka v knihovně S-SE 3534 b 4212124806 volný výběr P750 2009 Date due 31 days
Number of the records: 1