Number of the records: 1  

Analýza činností call centra a návrhy na jejich zefektivnění

  1. Title statementAnalýza činností call centra a návrhy na jejich zefektivnění [rukopis] / Iva Polívková
    Personal name Polívková, Iva, (dissertant)
    Issue data2010
    Phys.des.60 l., [8] l. příl. : il.
    NoteLic. smlouva
    AbstractPředmětem bakalářské práce ?Analýza činností call centra a návrhy na jejich zefektivnění? je vymezení pojmu call centrum a jeho činností. Následná analýza činností pak objasňuje příležitosti k jejich zefektivnění. V praktické části aplikuji poznatky z teorie v rámci firmy Simio, a.s. Seznamuji čtenáře blíže s call centrem Simio a navrhuji možnosti na jeho zefektivnění.
    The subject of this bachelor's work "Analysis of call center activities and suggestions for streamlining" is the definition of call center and its activities. Subsequent analysis of the activities explains the opportunities to make them more effective. In the practical part applying lessons from the teoretical lessons are applied to the analysis of the firm Simio, a.s. and there are scaned chances to improve its efficiency.
    Another responsib. Tišlerová, Kamila, 1968- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings call centra * telefonická komunikace
    Subj. Headings efektivita * operátoři * počítačový systém * call centre * efficiency * operators * computer system
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect005 - Management. Řízení
    UDC005.346:654.151 * 316.772:654.15 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00101083
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 47264212131625sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.