Number of the records: 1
Analýza činností call centra a návrhy na jejich zefektivnění
Title statement Analýza činností call centra a návrhy na jejich zefektivnění [rukopis] / Iva Polívková Personal name Polívková, Iva, (dissertant) Issue data 2010 Phys.des. 60 l., [8] l. příl. : il. Note Lic. smlouva Abstract Předmětem bakalářské práce ?Analýza činností call centra a návrhy na jejich zefektivnění? je vymezení pojmu call centrum a jeho činností. Následná analýza činností pak objasňuje příležitosti k jejich zefektivnění. V praktické části aplikuji poznatky z teorie v rámci firmy Simio, a.s. Seznamuji čtenáře blíže s call centrem Simio a navrhuji možnosti na jeho zefektivnění. The subject of this bachelor's work "Analysis of call center activities and suggestions for streamlining" is the definition of call center and its activities. Subsequent analysis of the activities explains the opportunities to make them more effective. In the practical part applying lessons from the teoretical lessons are applied to the analysis of the firm Simio, a.s. and there are scaned chances to improve its efficiency. Another responsib. Tišlerová, Kamila, 1968- (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor) Subj. Headings call centra * telefonická komunikace Subj. Headings efektivita * operátoři * počítačový systém * call centre * efficiency * operators * computer system Form, Genre bakalářské práce Conspect 005 - Management. Řízení UDC 005.346:654.151 * 316.772:654.15 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00101083 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-BP 4726 4212131625 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1