Number of the records: 1  

Analýza činností call centra a návrhy na jejich zefektivnění

  1. S-BP 4726
    Polívková, Iva, 1987-
    Analýza činností call centra a návrhy na jejich zefektivnění [rukopis] / Iva Polívková. -- 2010. -- 60 l., [8] l. příl. : il. -- Lic. smlouva. -- Abstract: Předmětem bakalářské práce ?Analýza činností call centra a návrhy na jejich zefektivnění? je vymezení pojmu call centrum a jeho činností. Následná analýza činností pak objasňuje příležitosti k jejich zefektivnění. V praktické části aplikuji poznatky z teorie v rámci firmy Simio, a.s. Seznamuji čtenáře blíže s call centrem Simio a navrhuji možnosti na jeho zefektivnění.. -- Abstract: The subject of this bachelor's work "Analysis of call center activities and suggestions for streamlining" is the definition of call center and its activities. Subsequent analysis of the activities explains the opportunities to make them more effective. In the practical part applying lessons from the teoretical lessons are applied to the analysis of the firm Simio, a.s. and there are scaned chances to improve its efficiency.
    Tišlerová, Kamila, 1968-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    call centra. telefonická komunikace. efektivita. operátoři. počítačový systém. call centre. efficiency. operators. computer system. bakalářské práce
    005.346:654.151. 316.772:654.15. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.