Number of the records: 1  

Guerilla marketing

  1. Title statementGuerilla marketing : [nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!] / Jay Conrad Levinson ; [překlad Lucie Schürerová]
    Personal name Levinson, Jay Conrad, 1933- (author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBrno : Computer Press, 2009
    Phys.des.326 s. ; 23 cm
    ISBN978-80-251-2472-7 (brož.)
    NotePřeloženo z angličtiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    OriginalGuerrilla marketing
    Subj. Headings marketing * reklama a propagace * guerilla marketing * marketing * advertising
    Form, Genre příručky * handbooks, manuals, etc
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8-028.76 * 339.138 * 658.8 * 659.1 * (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URL Obsah
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-SE 34484212131093volný výběr P775 2009Date due 31 days
    S-SE 3448 a4212131094volný výběr P775 2009prezenční výpůjčka v knihovně
    U-EK 434343003333volný výběr P775 2009Date due 31 days
    Guerilla marketing

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.