Number of the records: 1
Marketingová strategie přímého bankovnictví KB a. s
Title statement Marketingová strategie přímého bankovnictví KB a. s. : [rukopis] = Marketing strategy of the use of direct banking in Komerční banka a.s.(Commercial Bank, corp.) / Markéta Dolanská Par.title Marketing strategy of the use of direct banking in Komerční banka a.s.(Commercial Bank, corp.) Personal name Dolanská, Markéta, (dissertant) Issue data 2009 Phys.des. 73 l., [2] l. příl. : il. Note Lic. smlouva Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2010 Another responsib. Zábranská, Alena (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví (degree grantor) Subj. Headings marketing * bankovnictví * banky * služby * poplatky * elektronické bankovnictví Subj. Headings Česko Subj. Headings marketingová strategie marketingový mix klient respondent telefonní bankovnictví rezident produkt internetbanking phonebanking wapbanking public relations Form, Genre bakalářské práce Conspect 336.7 - Finance UDC (437.3) * 339.138 * 658.8 * 338.46 * 336.23 * 351.72 * 336.717:004.78 * 336.71 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00063459 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-BP 4595 4212130991 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1