Number of the records: 1  

Marketingová strategie kulturního zařízení

  1. Title statementMarketingová strategie kulturního zařízení [rukopis] = Marketing strategy of cultural amenities / Zuzana Poživilová
    Par.titleMarketing strategy of cultural amenities
    Personal name Poživilová, Zuzana, (dissertant)
    Issue data2009
    Phys.des.62 l., [4] l. příl. : il., mapy
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009
    Another responsib. Vozáb, Josef (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings kulturní zařízení * kultura * marketing * konkurence
    Subj. Headingsstrategie analýza SWOT analýza kultural amenities culture marketing strategy analysis SWOT analysis competition
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect339 - Obchod
    UDC339.137 * 339.138 * 658.8 * 316.7 * 379.821 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00029334
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 44654212129918sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.