Number of the records: 1  

Marketing hotelových služeb

  1. S-BP 4473
    Malá, Klára, 1987-
    Marketing hotelových služeb [rukopis] = Marketing of hotel services / Klára Malá. -- 2009. -- 48 l., [12] l. obr. příl. : il. -- Lic. smlouva. -- Abstract: Cílem mé práce je umět získat z průběhu, poznatků a výsledků marketingové analýzy potřebné informace, kterými stanovím konkurenční postavení areálu Lázně Evženie v Klášterci nad Ohří a okolí. Po provedení této analýzy jsem dospěla k závěru, že vybudování areálu, který nabízí komplex specifických služeb, prospěje zejména ke zviditelnění města Klášterce nad Ohří. Na rozdíl od většiny obyvatel Klášterce, cílovými segmenty, které si tyto služby mohou finančně dovolit, jsou vyšší příjmové skupiny. V množství poskytovaných služeb jsou tyto lázně pro své okolí bezkonkurenční, takže jako vhodná alternativa ke zvýšení návštěvnosti se jeví zavedení speciální nebo diferencované ceny pro studenty, důchodce a ostatní specificky vymezené segmenty obyvatel blízkého okolí. Tyto segmenty podle mého průzkumu trhu využívají služeb finančně dostupnějších subjektů jako Pizzerie Uno, Zámecká restaurace, restaurace Toša nebo bar Domino.. -- Abstract: The effort of my work aims at determining the competitive position of the health resort 'qLázně Evženie'q in Klášterec nad Ohří region via the profound marketing analysis. The objective is then to set the competitive position among other regional subjects and propose possible changes in a targeting the market and a marketing mix. One of the main outcomes of my analysis was that the health resort ``Evženie'q serves the purpose of an external promotion of the city of Klášterec. On the contrary of the people of Klášterec, the potential customer segments to utilize the type of offered services are higher income market entities. The resort itself has no competition for the type of the services in the close vicinity therefore as a sound alternative to promote higher attendance appears to be special discount programs for students, retirád people and other special targeted segments of people within a closer distance. These segments, according to my survey utilize the services of other more affordable business subjects as Pizzeria Uno, Zámecká restaurace, restaurant Toša or bar Domino.
    Jetmar, Oldřich, 1973-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    hotelnictví. lázeňství. marketing. Klášterec nad Ohří (Česko). marketingová analýza. marketingový mix. cílové segmenty. konkurence. cena. služba. průzkum trhu. restaurace. marketing. marketing analysis. marketing mix. target segments. competition. price. service. market research. restaurant. hotel. bakalářské práce
    (437.315). 339.138. 658.8. 615.838. 640.4. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.