Number of the records: 1
Základy marketingu
Title statement Základy marketingu / Miloslav Vaňák, František Nahodil Personal name Vaňák, Miloslav (author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2007 Phys.des. 97 s. : il. ; 30 cm ISBN 978-80-86754-85-7 (brož.) Note Vydala Vysoká škola finanční a správní v edici (i.e. nakl.) Eupress. Terminologický slovník Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Another responsib. Nahodil, František (author) Subj. Headings marketing * marketing Form, Genre učebnice vysokých škol * textbooks (higher) Conspect 339 - Obchod 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 339.138 * 658.8 * (075.8) Country Česko Language čeština Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-SE 3128 4212129011 volný výběr P700 2007 Date due 31 days S-SE 3128 a 4212129012 volný výběr P700 2007 prezenční výpůjčka v knihovně
Number of the records: 1