Number of the records: 1  

Analýza a zhodnocení efektivnosti využití prvků marketingového mixu ve společnosti Bioton S.A

  1. S-DIP 774
    Heřmánková, Lenka, 1984-
    Analýza a zhodnocení efektivnosti využití prvků marketingového mixu ve společnosti Bioton S.A. [rukopis] = Analysis and efficiency evaluation of applying marketing mix components in the company Bioton S.A. / Lenka Heřmánková. -- 2008. -- 84 l., [31] l. obr. příl. : il. -- Lic. smlouva. -- Abstract: Práce má za cíl zhodnotit efektivnost využití marketingového mixu ve společnosti Bioton S.A. a navrhnout případné změny stávající koncepce. Vedle obecného vymezení marketingového mixu v teoretické části je v praktické části práce analyzována společnost a její tržní prostředí. Zjištěné informace jsou v závěru práce východiskem pro hodnocení současné koncepce marketingového mixu společnosti a návrh možností jejího zefektivnění.. -- Abstract: The goal of the thesis is to evaluate efficiency of marketing mix in the company Bioton S.A. and suggest possible changes of the current application. Besides general definition of marketing mix in the theoretical part, in practical part the thesis analyses the company and its market environment. At the end of the thesis the information gained from the analyses became a base of evaluation of current marketing mix conception and suggestion of potential ways of increasing its efficiency.
    Stachnik, Maciej. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie
    marketing. marketingový výzkum. cenová politika. obchodní společnosti. marketing. marketingový mix. produkt. cenová politika. distribuce. propagace. efektivita. podíl na trhu. marketing. marketing mix. product. price policy. distribution. promotion. efficiency. market share. diplomové práce
    347.72. 338.542. 338.543. 658.8:005.52. 339.138. 658.8. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.