Number of the records: 1  

Analýza vybraných nástrojů internetu jako média pro marketingové účely

  1. S-DIP 748
    Hoření, Jitka, 1983-
    Analýza vybraných nástrojů internetu jako média pro marketingové účely [rukopis] = Analysis of selected internet tools like medium for marketig purposes / Jitka Hoření. -- 2008. -- 65 l., 7 l. příl. : il. -- Lic. smlouva s omezením do 31.12.2009. -- Abstract: Cílem této práce je nahlédnutí do světa internetového marketingu, který v sobě skrývá netušené možnosti a vyvíjí se mílovými kroky. Je těžké s ním držet krok, avšak podnikatelům se tato snaha mnohonásobně vyplatí. Nové komerční příležitosti čekají na podnikatele s fantazií a znalostí média zvaného Internet, který tak zásadně v posledních desetiletích mění dosavadní podnikatelské prostředí.. -- Abstract: The goal of this thesis is to provide an insight into the world of the internet marketing, an area which holds many never-thought-of opportunities and which develops in a rapid manner. It is an area which it is difficult to keep pace with; however, the effort definitely pays off for the entrepreneurs. There are many opportunities waiting for those who are well familiar with the Internet, a medium that has been changing the business environment so significantly in the past decades.
    Krous, Jindřich, 1961-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie
    internetový marketing. internet. prodej. Marketing. Web Marketing. reklama. podpora prodeje. komunikace. Marketing. Internet. Web Marketing. Promotion. Sales Support. Customer Communication. diplomové práce
    658.8. 339.187. 004.738.5. 658.8:004.738.5

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.