Number of the records: 1  

Hodnocení pedagogických dovedností studentů tělesné výchovy na průběžné pedagogické praxi

  1. P-DP 13895
    Butal, Jan, 1983-
    Hodnocení pedagogických dovedností studentů tělesné výchovy na průběžné pedagogické praxi [rukopis] / Jan Butal. -- 2007. -- 101 l., [14] l. příl. : il. -- Abstract: Obsahem této práce je analýza a porovnání výsledků z průběžné pedagogické praxe získaných od studentů katedry tělesné výchovy pedagogické fakulty Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem. Praxe se uskutečnila v letech 2002 - 2005. Na základě poskytnutých výsledků lze zjistit úroveň poznatků a připravenost studentů na průběžné pedagogické praxi, kde byli studenti hodnoceni za své první didaktické výstupy a písemné přípravy na hodiny tělesné výchovy. V této práci bych chtěl zhodnotit úroveň studentů tělesné výchovy v předmětu "Průběžná pedagogická praxe``, jejich připravenost na předmět "Souvislá pedagogická praxe`` ale i na budoucí povolání. K zjištění výsledků celého výzkumu použijeme metody chronometráže, činnosti učitele (didaktická interakce), dotazníkových metod, hodnocení písemných příprav a hodnocení didaktického výstupu. Doufám, že svou prací přispěji k oživení a celkovému zlepšení úrovně předmětu "Průběžná pedagogická praxe``.. -- Abstract: This thesis is concerned with analysis and comparison of results from the Teaching observation gained from students of Physical Training Department of Jan Evangelista Purkyně University in Ústí nad Labem. This Teaching observation took place from 2002 till 2005. On the basis of provided information it is possible to identify students' level of knowledge and their readiness during the Teaching observation where they were assessed for their didactic performances and written preparation for the lessons of P.E. On following pages of my thesis I would like to evaluate the P.E. students' level of pedagogical skills in the subject of ``Teaching observation", their readiness for the subject of ``Teaching practise" and for their future employment as well. I used the method of chronometry, teacher´s activities (didactic interaction), questionnaire methods, evaluation of written preparations and evaluation of didactic display for getting the results of the whole research. I hope for contribution as well to the revival and to the general level of the subject ``Teaching observation".
    Horkel, Vladimír. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra tělesné výchovy
    Průběžná pedagogická praxe. analýza a porovnání výsledků. metoda chronometráže. činnosti učitele (didaktická interakce). dotazníková metoda. hodnocení písemné přípravy a hodnocení didaktického výstupu. Teaching observation. analysis and comparison of results. method of chronometry. teacher´s activities (didactic interaction). questionnaire methods. evaluation of written preparations and evaluation of didactic display. diplomové práce
    (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.