Number of the records: 1
Realizace marketingové strategie v cukrárně Barborka v Ústí nad Labem
Title statement Realizace marketingové strategie v cukrárně Barborka v Ústí nad Labem [rukopis] / Michaela Stehlíková Additional Variant Titles Realizace marketingové strategie v cukrárně Barborka v Ústí nad Labem Personal name Stehlíková, Michaela, (dissertant) Issue data 2007 Phys.des. 46 l., 13 l. příl. : il., tabulky Note Lic. smlouva. Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2007 Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor) Subj. Headings marketing * obchodní společnosti Subj. Headings cukrárna marketingová strategie marketingové prostředí marketingový mix SWOT analýza confectionery marketing strategy marketing environment marketing mix SWOT analysis Form, Genre bakalářské práce Conspect 339 - Obchod UDC 339.1 * 347.72 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00008996 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-BP 3384 4212125289 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1