Number of the records: 1
Marketingová komunikace a public relations
Title statement Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru / Jan Halada (ed.) Edition statement První vydání Publication Praha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015 Phys.des. 118 stran : ilustrace, portréty ; 21 cm ISBN 978-80-246-3075-5 (brožováno) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Another responsib. Halada, Jan, 1942- (editor) Subj. Headings marketingová komunikace * public relations * oborová terminologie * communication in marketing * public relations * terminology (professional) Form, Genre terminologické slovníky * výkladové slovníky * terminological dictionaries * explanatory dictionaries Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 658.8:316.77 * 659.4 * 81'373.46 * (038)81 * (038.072) Country Česko Language čeština Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info KB 25777 3300042972 volný výběr P750 2015 Date due 31 days
Number of the records: 1