Number of the records: 1  

Marketingová komunikace a public relations

  1. Title statementMarketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru / Jan Halada (ed.)
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationPraha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015
    Phys.des.118 stran : ilustrace, portréty ; 21 cm
    ISBN978-80-246-3075-5 (brožováno)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Halada, Jan, 1942- (editor)
    Subj. Headings marketingová komunikace * public relations * oborová terminologie * communication in marketing * public relations * terminology (professional)
    Form, Genre terminologické slovníky * výkladové slovníky * terminological dictionaries * explanatory dictionaries
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC658.8:316.77 * 659.4 * 81'373.46 * (038)81 * (038.072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    KB 257773300042972volný výběr P750 2015Date due 31 days
    Marketingová komunikace a public relations

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.