Number of the records: 1  

Brand building

  1. Title statementBrand building : budování obchodní značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh / David A. Aaker ; [překlad Vilém Jungmann]
    Personal name Aaker, David A., 1938- (author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBrno : Computer Press, 2003
    Phys.des.xiv, 312 s. : il. ; 23 cm
    ISBN80-7226-885-6 (váz.) : Kč 390,00
    EditionPraxe manažera
    NotePřeloženo z angličtiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    OriginalBuilding strong brands
    Another responsib. Jungmann, Vilém (translator)
    Subj. Headings identita organizace * management * obchodní značky * brand name products * corporate identity * management
    Form, Genre příručky * handbooks and manuals
    Conspect005 - Management. Řízení
    UDC005.336 * 005 * 658.626 * (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLDigitalizovaný dokument
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-SE 23184212120407volný výběr P700 2003Date due 31 days
    Brand building

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.