Number of the records: 1  

Use of modality in academic english: A comparison of native speakers and english language learners

  1. Title statementUse of modality in academic english: A comparison of native speakers and english language learners / Petr Vagner
    Par.titlePoužívání modality v akademické angličtině: Porovnání rodilých mluvčích a studentů anglického jazyka
    Personal name Vagner, Petr, (dissertant)
    Production2017
    Phys.des.80 listů
    NoteVedoucí práce Christoph Haase. Oponent Michaela Slezák polónyová. Název a text práce v anglickém jazyce
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2017
    Another responsib. Haase, Christoph (thesis advisor)
    Slezák Polónyová, Michaela (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra anglistiky (degree grantor)
    Subj. Headings angličtina * modalita (lingvistika)
    Subj. Headingsakademický psaný jazyk jazykový korpus academic writing EAP ESP modality text corpus
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect811.111 - Angličtina
    UDC811.111 * 81'36/'37 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languageangličtina
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00177978
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 78253300707825sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.