Number of the records: 1  

Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem

  1. Title statementMarketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem [rukopis] / Kamila Šťastná
    Personal name Šťastná, Kamila, (dissertant)
    Issue data2014
    Phys.des.46 l., [4] l. příl. : barev. il., grafy, tabulky
    NoteVed. práce Helena Michajlovská
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014
    Another responsib. Michajlovská, Helena (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings marketingový výzkum * dotazování
    Subj. Headingsmarketingový mix konkurence SWOT analýza marketing tools rival marketing inquiry SWOT analysis
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:005.52 * 303.62 * 316.776 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00170356
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 34483300703448sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.