Number of the records: 1  

Marketingová strategie města Žatec v oblasti cestovního ruchu

  1. Title statementMarketingová strategie města Žatec v oblasti cestovního ruchu [rukopis] / Jitka Jarolímová
    Personal name Jarolímová, Jitka, (dissertant)
    Issue data2014
    Phys.des.125 l., [24] l. příl. : barev. il., grafy, mapy, tabulky
    NoteVed. práce Alice Reissová
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014
    Another responsib. Reissová, Alice (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor)
    Subj. Headings marketingový management * management cestovního ruchu
    Subj. Headings Žatec (Louny, Česko)
    Subj. Headingsmarketingový mix marketingová strategie marketingová koncepce SWOT Chrám chmele a piva návštěvník turista tourism marketing mix marketing strategy marketing concept Temple of Hops and Beer visitor tourist
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    UDC658.8:005 * 338.486 * (437.315) * (437.15) * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169381
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 32653300703265sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.