Number of the records: 1  

Analýza řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ČEZ Zákaznické služby s.r.o

  1. Title statementAnalýza řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ČEZ Zákaznické služby s.r.o. [rukopis] / Tereza Urbanová
    Personal name Urbanová, Tereza, (dissertant)
    Issue data2014
    Phys.des.98 l., [5] l. příl. : grafy, schémata, tabulky
    NoteVed. práce Kamila Tišlerová
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014
    Another responsib. Tišlerová, Kamila, 1968- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor)
    Subj. Headings řízení vztahů se zákazníky * produktový management * konkurenceschopnost
    Subj. Headingsanalýza CENTROPOL ČEZ konkurence marketing produkt RWE řízení služby srovnání strategie systém SWOT zákazník zhodnocení analysis competition makreting product service compared strategy system customer recommendations
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect005 - Management. Řízení
    UDC005.346 * 658.6 * 005.332.4 * 339.137.2 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159362
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 32503300703250sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.