Number of the records: 1  

Marketingová strategie firmy Potraviny Lachman

  1. Title statementMarketingová strategie firmy Potraviny Lachman [rukopis] / Miroslav Mojžíš
    Personal name Mojžíš, Miroslav, (dissertant)
    Issue data2013
    Phys.des.69 l., [4] l. příl. : grafy, schémata, tabulky
    NoteVed. práce Čeněk Celer
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014
    Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor)
    Subj. Headingsmarketing strategie plánování analýza SWOT průzkum trhu vnitřní a vnější prostředí potraviny marketing strategy planning analysis SWOT market research internal and external environment foodstuffs
    Form, Genre diplomové práce
    UDC(043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00166137
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 23533300702353sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.