Number of the records: 1  

Marketingová strategie divize VAIO firmy Sony

  1. Title statementMarketingová strategie divize VAIO firmy Sony [rukopis] / Veronika Slivová
    Personal name Slivová, Veronika, (dissertant)
    Issue data2013
    Phys.des.73 l., [10] l. příl. : barev. il., grafy, schémata, tabulky
    NoteVed. práce Michaela Mistríková
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014
    Another responsib. Jánská, Michaela (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor)
    Subj. Headingsmarketingová strategie makroprostředí mikroprostředí notebook firma Sony divize VAIO marketing strategy macro environment micro environment notebook company Sony division VAIO
    Form, Genre diplomové práce
    UDC(043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00166155
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 22893300702289sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.