Number of the records: 1  

Jak zákazník vnímá značku

  1. Title statementJak zákazník vnímá značku : nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů / Erik du Plessis ; [překlad Jiří Fadrný]
    Personal name Du Plessis, Erik (author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBrno : Computer Press, 2011
    Phys.des.256 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-251-3529-7 (brož.)
    NotePřeloženo z angličtiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    OriginalBranded mind
    Subj. Headings neuromarketing * spotřebitelské chování * obchodní značky * marketing - psychologické aspekty * psychologie reklamy * neuromarketing * consumer behavior * brand name products * marketing - psychological aspects * psychology of advertising
    Form, Genre populárně-naučné publikace * popular works
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:159.91 * 366.1 * 658.626 * 658.8 * 159.98:659.1 * 159.9 * (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    U-EK 484343004466volný výběr P770 2011Date due 31 days
    Jak zákazník vnímá značku

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.