Number of the records: 1  

Analýza marketingového mixu výrobků privátních značek společnosti Kaufland ČR, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků

  1. Title statementAnalýza marketingového mixu výrobků privátních značek společnosti Kaufland ČR, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků [rukopis] / Jakub Hladký
    Additional Variant TitlesAnalýza marketingového mixu privátních značek společnosti Kaufland Česká republika, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků
    Personal name Hladký, Jakub, (dissertant)
    Issue data2012
    Phys.des.44 l. : tab.
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Another responsib. Tišlerová, Kamila, 1968- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (degree grantor)
    Subj. Headings výrobky * reklamní kampaně * sběr dat
    Subj. HeadingsPrivátní značky marketingový mix Kaufland strategie zákazník Private brands marketing mix Kaulfand strategy customer
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC659.113.6 * 311.213.1 * 005.311 * 519.252 * 658.62 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159225
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 54914212134367sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.