Number of the records: 1  

Analýza marketingové strategie Lesů České republiky, s.p

  1. Title statementAnalýza marketingové strategie Lesů České republiky, s.p [rukopis] / Martin Jungmann
    Additional Variant TitlesAnalýza marketingové strategie Lesů České republiky, s. p
    Personal name Jungmann, Martin, (dissertant)
    Issue data2011
    Phys.des.72 l., [0] l. příl. :
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011
    Another responsib. Nigrinová, Lenka (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (degree grantor)
    Subj. Headings marketing * analýza nákladů a přínosů * lesy * konkurence
    Subj. HeadingsMarketingová strategie Poslání firmy Cíle firmy Marketingové cíle SWOT analýza Marketingový mix Marketing strategy Mission of the company Company objectives Marketing objectives SWOT analyse Marketing mix
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect339 - Obchod
    UDC339.137 * 630.1 * 657.478 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00134422
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 52144212133011sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.