Number of the records: 1  

Marketingová strategie firmy ABC Podlahy

  1. Title statementMarketingová strategie firmy ABC Podlahy [rukopis] / Miroslav Mojžíš
    Personal name Mojžíš, Miroslav, (dissertant)
    Issue data2011
    Phys.des.49 l., [10] l. příl. : grafy, tab.
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011
    Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings úspěch * marketing * analýza nákladů a přínosů
    Subj. Headings Litoměřice (Česko : oblast)
    Subj. HeadingsBCG matice krytické faktory úspěchu Litoměřicko marketingový mix marketingový plán marketingová strategie SWOT analýza BCG-matrix critical success factor Litoměřicko SWOT analysis marketing mix marketing plan marketing strategy
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC657.478 * 339.138 * 658.8 * 17.024.4 * (437.315) * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00134479
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 51404212132899sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.