Number of the records: 1  

Využití marketingové koncepce v obci Bystřany

  1. Title statementVyužití marketingové koncepce v obci Bystřany [rukopis] = Utilization of marketing concept in village Bystřany / Bohdana Ježková
    Par.titleUtilization of marketing concept in village Bystřany
    Personal name Ježková, Bohdana, (dissertant)
    Issue data2009
    Phys.des.44 l., [4] l. obr. příl. : il.
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009
    Another responsib. Olšová, Petra (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings marketing * obce
    Subj. Headings Bystřany (Česko)
    Subj. Headingscílové skupiny marketing conception village Bystřany target groups
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect339 - Obchod
    UDC352 * 711.437 * 911.373 * 339.138 * 658.8 * (437.315) * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00069615
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 44774212129930sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.