Number of the records: 1
Využití marketingové koncepce v obci Bystřany
Title statement Využití marketingové koncepce v obci Bystřany [rukopis] = Utilization of marketing concept in village Bystřany / Bohdana Ježková Par.title Utilization of marketing concept in village Bystřany Personal name Ježková, Bohdana, (dissertant) Issue data 2009 Phys.des. 44 l., [4] l. obr. příl. : il. Note Lic. smlouva Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009 Another responsib. Olšová, Petra (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor) Subj. Headings marketing * obce Subj. Headings Bystřany (Česko) Subj. Headings cílové skupiny marketing conception village Bystřany target groups Form, Genre bakalářské práce Conspect 339 - Obchod UDC 352 * 711.437 * 911.373 * 339.138 * 658.8 * (437.315) * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00069615 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-BP 4477 4212129930 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1