Number of the records: 1  

The ultimate CRM handbook

  1. Title statementThe ultimate CRM handbook : strategies and concepts for building enduring customer loyalty and profitability / editor John G. Freeland
    Issue dataNew York : McGraw-Hill, c2003
    Phys.des.viii, 353 s. : il. ; 24 cm
    ISBN0-07-140935-1 (váz.)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    Another responsib. Freeland, John G. (editor)
    Subj. Headings řízení vztahů se zákazníky * řízení vztahů se zákazníky
    Subj. HeadingsCustomer relations Management Brand name products Marketing Management Customer loyalty Kundenmanagement
    Form, Genre studie
    Conspect005 - Management. Řízení
    UDC(048.8) * 005.346 * 658.626
    CountrySpojené státy americké
    Languageangličtina
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-SE 31134212128828volný výběr P720 2003Date due 31 days
    S-SE 3113 a4212129212volný výběr P720 2003Date due 31 days
    S-SE 3113 b4212129213volný výběr P720 2003prezenční výpůjčka v knihovně

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.