Number of the records: 1  

Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách

  1. Title statementPřístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách / Jan Viktorin
    Personal name Viktorin, Jan (author)
    Edition statementVydání: první
    PublicationOpava : Slezská univerzita, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2020
    Phys.des.137 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
    ISBN978-80-7510-424-3 (brožováno) : neprodejné
    Note100 výtisků
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstříky
    Subj. Headings 2019-2020 * 2014-2020
    Subj. Headings děti s mentálním postižením * integrovaná výchova a vzdělávání * podpůrná opatření (vzdělávání) * senzomotorická integrace * pedagogický výzkum - Česko - 2014-2020 * základní školy - Česko * children with mental disabilities * integrated education * supportive measures (education) * sensorimotor integration * educational research - Czechia - 2014-2020 * elementary schools - Czechia
    Form, Genre monografie * monographs
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC316.344.6-056.36-053.2 * 37.043.2 * 37.04 * 612.821.8:612.76 * 37.012 * 373.3 * (437.3) * (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    KB 333053300054349volný výběr K650 2020Date due 31 days
    KB 333053300054350volný výběr K650 2020Date due 31 days
    Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách
    Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.