Number of the records: 1  

Strategický marketing

  1. Title statementStrategický marketing : pro kombinovanou formu studia / Jaroslava Dědková
    Personal name Dědková, Jaroslava, 1967- (author)
    Edition statementVydání 1.
    PublicationLiberec : Technická univerzita v Liberci, 2017
    Phys.des.147 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-7494-353-9 (brožováno)
    NoteNad názvem: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, katedra marketingu a obchodu
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu a obchodu (publisher)
    Subj. Headings strategický marketing * strategic marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol * textbooks (higher)
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC658.8:005.21 * (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    SA 683300049564volný výběr P712 2017Date due 31 days
    Strategický marketing

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.