Number of the records: 1
Strategický marketing
Title statement Strategický marketing : pro kombinovanou formu studia / Jaroslava Dědková Personal name Dědková, Jaroslava, 1967- (author) Edition statement Vydání 1. Publication Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2017 Phys.des. 147 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-7494-353-9 (brožováno) Note Nad názvem: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, katedra marketingu a obchodu Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Another responsib. Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu a obchodu (publisher) Subj. Headings strategický marketing * strategic marketing Form, Genre učebnice vysokých škol * textbooks (higher) Conspect 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8:005.21 * (075.8) Country Česko Language čeština Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info SA 68 3300049564 volný výběr P712 2017 Date due 31 days
Number of the records: 1