Number of the records: 1  

Slovník marketingu

  1. Title statementSlovník marketingu / Mark N. Clemente ; [překlad Vilém Jungmann, Libuše Mohelská]
    Personal name Clemente, Mark N. (author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBrno : Computer Press, 2004
    Phys.des.v, 378 s.
    ISBN80-251-0228-9
    NoteObsahuje rejstřík. Přeloženo z angličtiny.. Další názvová informace z obálky: Klíčové pojmy a termíny : marketing a management, reklama, podpora prodeje, public relations, direct marketing, průzkum trhu, prodej.
    OriginalMarketing glossary
    Another responsib. Jungmann, Vilém (translator)
    Mohelská, Libuše, 1974- (translator)
    Subj. Headings marketing
    Form, Genre encyklopedie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC339.1 * 658.6 * 658.8
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    P-S 175663149263745volný výběr P710 2004prezenční výpůjčka v knihovně

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.