Number of the records: 1
Slovník marketingu
Title statement Slovník marketingu / Mark N. Clemente ; [překlad Vilém Jungmann, Libuše Mohelská] Personal name Clemente, Mark N. (author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Brno : Computer Press, 2004 Phys.des. v, 378 s. ISBN 80-251-0228-9 Note Obsahuje rejstřík. Přeloženo z angličtiny.. Další názvová informace z obálky: Klíčové pojmy a termíny : marketing a management, reklama, podpora prodeje, public relations, direct marketing, průzkum trhu, prodej. Original Marketing glossary Another responsib. Jungmann, Vilém (translator)
Mohelská, Libuše, 1974- (translator)Subj. Headings marketing Form, Genre encyklopedie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 339.1 * 658.6 * 658.8 Country Česko Language čeština Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info P-S 17566 3149263745 volný výběr P710 2004 prezenční výpůjčka v knihovně
Number of the records: 1