Number of the records: 1
Evropské marketingové prostředí
Title statement Evropské marketingové prostředí / Miroslav Foret, Oldřich Šašinka, Petr Procházka Personal name Foret, Miroslav, 1946- (author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Computer Press, 1999 Phys.des. ix, 100 s. ; 23 cm ISBN 80-7226-203-3 (brož.) : Kč 127,00 Edition Evropská unie Business books Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje rejstřík Another responsib. Šašinka, Oldřich (author)
Procházka, Petr (author)Subj. Headings Evropská unie Subj. Headings obchod - země Evropské unie * marketing - země Evropské unie * Marketing - European Union countries Subj. Headings European Union countries - Commerce Form, Genre příručky Conspect 339.5 - Zahraniční obchod. Mezinárodní obchod UDC 339.138 * 658.8 * 339 * (035) Country Česko Language čeština Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info P-S 16944 3149257090 kat. politologie a filozofie FF In-Library Use Only P-S 16944 3149292222 volný výběr P650 1999 Date due 31 days
Number of the records: 1