Number of the records: 1  

Benchmarking, součást marketingové strategie firmy, zaměřená na sledování konkurence a porovnávání nejvyšší úrovně ve světě s vlastními výsledky

  1. Title statementBenchmarking, součást marketingové strategie firmy, zaměřená na sledování konkurence a porovnávání nejvyšší úrovně ve světě s vlastními výsledky / [rukopis] [Božena Pillerová]
    Personal name Pillerová, Božena (dissertant)
    Issue data1998
    Phys.des.48 listů
    NoteVed. práce Pavel Pešek
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 1998
    Another responsib. Pešek, Pavel, 1944- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra technické výchovy (degree grantor)
    Subj. Headings marketing
    Form, Genre diplomové práce
    UDC339.138
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    P-DP 91553149949155sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.