Number of the records: 1
Benchmarking, součást marketingové strategie firmy, zaměřená na sledování konkurence a porovnávání nejvyšší úrovně ve světě s vlastními výsledky
Title statement Benchmarking, součást marketingové strategie firmy, zaměřená na sledování konkurence a porovnávání nejvyšší úrovně ve světě s vlastními výsledky / [rukopis] [Božena Pillerová] Personal name Pillerová, Božena (dissertant) Issue data 1998 Phys.des. 48 listů Note Ved. práce Pavel Pešek Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 1998 Another responsib. Pešek, Pavel, 1944- (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra technické výchovy (degree grantor) Subj. Headings marketing Form, Genre diplomové práce UDC 339.138 Country Česko Language čeština Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info P-DP 9155 3149949155 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1