Number of the records: 1  

Změny marketingu MUS, a.s

  1. Title statementZměny marketingu MUS, a.s. : [rukopis] Václav Vild
    Personal name Vild, Václav (dissertant)
    Issue data2001
    Phys.des.40 s., 5 s. příl. : grafy
    Thesis noteUniverzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings hornictví * marketing
    Form, Genre bakalářské práce
    UDC339.1 * 622
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 15974212113146sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.