Number of the records: 1  

Úloha marketingu v procesu plánování výroby ve společnosti ŠkodaAuto

  1. Title statementÚloha marketingu v procesu plánování výroby ve společnosti ŠkodaAuto : [rukopis] Martin Klíma
    Personal name Klíma, Martin (dissertant)
    Issue data2002
    Phys.des.57 s. : 6 s. příl. obr., m., grafy
    Thesis noteUniverzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání
    Another responsib. Chromcová, Alena (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings marketing * podniky
    Form, Genre bakalářské práce
    UDC005 * 339.1
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 16444212114022sklad Cnedost.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.