Number of the records: 1
Úloha marketingu v procesu plánování výroby ve společnosti ŠkodaAuto
Title statement Úloha marketingu v procesu plánování výroby ve společnosti ŠkodaAuto : [rukopis] Martin Klíma Personal name Klíma, Martin (dissertant) Issue data 2002 Phys.des. 57 s. : 6 s. příl. obr., m., grafy Thesis note Univerzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání Another responsib. Chromcová, Alena (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor) Subj. Headings marketing * podniky Form, Genre bakalářské práce UDC 005 * 339.1 Country Česko Language čeština Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-BP 1644 4212114022 sklad C nedost.
Number of the records: 1