Number of the records: 1  

Strategie stanovení ceny v podniku ve vztahu ke konkurenci

  1. Title statementStrategie stanovení ceny v podniku ve vztahu ke konkurenci : [rukopis] Martina Žáčková
    Personal name Žáčková, Martina (dissertant)
    Issue data2000
    Phys.des.41 s.
    Thesis noteUniverzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings ceny * marketing * cenová politika
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect33 - Ekonomie
    UDC338.542 * 338.543
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 13544212112107sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.