Number of the records: 1  

Strategie modrého oceánu

  1. Title statementStrategie modrého oceánu : umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry / W. Chan Kim & Renée Mauborgne ; [z anglického originálu přeložila Irena Grusová]
    Personal name Kim, W. Chan (author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : MANAGEMENT PRESS, NT Publishing, 2005
    Phys.des.236 s. : il.
    ISBN80-7261-128-3
    978-80-7261-128-7 (váz.)
    Edition Knihovna světového managementu
    NoteObsahuje poznámky, rejstřík.. Dotisk - r. 2012
    Internal Bibliographies/Indexes NoteBibliografie na s. 225-230.
    OriginalBlue ocean strategy. How to create uncontested market space and make the competition irrelevant
    Another responsib. Mauborgne, Renée (author)
    Grusová, Irena (translator)
    Subj. Headings konkurence * strategický management
    Form, Genre studie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC339 * 658
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-SE 23264212120443volný výběr P431 2005Date due 31 days
    S-SE 2326 a3300001459volný výběr P431 2005prezenční výpůjčka v knihovně

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.