Number of the records: 1  

Strategický marketing

  1. Title statementStrategický marketing / Dagmar Jakubíková
    Personal name Jakubíková, Dagmar, 1948- (author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Oeconomica, 2005
    Phys.des.209 s. : il., tabulky
    ISBN80-245-0902-4
    NotePro inženýrské studium na VŠE Praha.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii.
    Another responsib. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta (other)
    Subj. Headings marketing
    Form, Genre vysokoškolská skripta
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC339.1 * 658.8
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-SE 23434212120761volný výběr P712 2005Date due 31 days
    S-SE 2343 a4212120762volný výběr P712 2005Date due 31 days
    S-SE 2343 b4212120763volný výběr P712 2005Date due 31 days
    S-SE 2343 c4212122383volný výběr P712 2005Date due 31 days
    S-SE 2343 d4212122384volný výběr P712 2005Date due 31 days
    S-SE 2343 e4212122385volný výběr P712 2005Date due 31 days
    S-SE 2343 f3300009612volný výběr P712 2005Date due 31 days
    Strategický marketing

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.