Number of the records: 1  

Reklamní strategie v hudebním průmyslu

  1. Title statementReklamní strategie v hudebním průmyslu : [rukopis] Karel Hejkal
    Personal name Hejkal, Karel (dissertant)
    Issue data1998
    Phys.des.42 s., 5 s. příl. : obr., tab., grafy
    Thesis noteUniverzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání
    Another responsib. Bezděka, Zdeněk (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings hudební průmysl * reklama a propagace
    Form, Genre bakalářské práce
    UDC659.1
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 7864212109320sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.