Number of the records: 1
Marketingové možnosti a rizika vzniku společného vnitřního trhu ES 1992 pro potravinářský průmysl SRN
Title statement Marketingové možnosti a rizika vzniku společného vnitřního trhu ES 1992 pro potravinářský průmysl SRN Main entry-corp. Ústřední výzkumný ústav potravinářského průmyslu (author) Issue data Praha : Výzkumný ústav potravinářského průmyslu, 1990 Phys.des. 67 s. Subj. Headings Evropská společenství Subj. Headings marketing - Německo * mezinárodní hospodářské vztahy * potravinářský průmysl - Německo * vnitřní trh Subj. Headings Německo Form, Genre studie Conspect 339 - Obchod UDC 339.138 * 658.8 * (430) * 338.45 * 339.1 * 339.9 Country Česko Language čeština Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-SE 908 4212105014 sklad D Date due 31 days
Number of the records: 1