Number of the records: 1  

Marketingová strategie nakladatelství a vydavatelství Mladá fronta, a.s

  1. Title statementMarketingová strategie nakladatelství a vydavatelství Mladá fronta, a.s. : [rukopis] Helena Pecková
    Personal name Pecková, Helena (dissertant)
    Issue data2004
    Phys.des.53 s., 6 s. příl. : tab., grafy
    Thesis noteUniverzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomiky podniku
    Another responsib. Brázda, Petr (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings knižní obchod * marketing * obchodní společnosti
    Form, Genre bakalářské práce
    UDC339.1 * 347.7 * 655.4
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 23754212117303sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.