Number of the records: 1
Marketingová strategie nakladatelství a vydavatelství Mladá fronta, a.s
Title statement Marketingová strategie nakladatelství a vydavatelství Mladá fronta, a.s. : [rukopis] Helena Pecková Personal name Pecková, Helena (dissertant) Issue data 2004 Phys.des. 53 s., 6 s. příl. : tab., grafy Thesis note Univerzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomiky podniku Another responsib. Brázda, Petr (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor) Subj. Headings knižní obchod * marketing * obchodní společnosti Form, Genre bakalářské práce UDC 339.1 * 347.7 * 655.4 Country Česko Language čeština Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-BP 2375 4212117303 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1